• 0سبد خرید فروشگاه
شرکت پیامک سیستم
  • خدمات پیامکی
  • کیفیت خدمات
  • تماس با ما
  • ورود به پنل
  • ثبت‌نام پنل پیامکی
  • منو منو

راهنمای خرید پنل اس‌ام‌اس

/در شرکت پیامک سیستم /توسط

این مقاله تقدیم می‌شود به تمام کسانی که به مزایای ارسال اس‌ام‌اس ایمان آورده‌اند و به دنبال این هستند که در اسرع وقت با خرید پنل اس‌ام‌اس کسب‌وکارشان را مسلح کنند. باشد جنگ بازاریابیکه بعد از خواندن این مطلب رستگار شده و در جنگ پررقابت بازاریابی، حرفی برای گفتن داشته باشند.

علی سینایی هم مثل شما به بازاریابی پیامکی اعتقاد دارد. یک کسب‌وکار آنلاین دارد و بوگیر پا تولید می‌کند و رفقا صدایش می‌کنند «بوعلی سینا». از آنجایی که تازه کاسبی‌اش را شروع کرده، هنوز خیلی نتوانسته مشتری پیدا کند؛ او به این نتیجه رسید که خیلی راحت می‌تواند با اس‌ام‌اس مارکتینگ صدای برندش را به گوش همه برساند. بنابراین عزمش را جزم کرد و تصمیم گرفت یک پنل ارسال پیامک بخرد و با بوگیرهایش بازار را قبضه کند.

در ادامه مرحله به مرحله با علی هم‌قدم می‌شویم تا ببینیم که چطور می‌شود یک پنل اس‌ام‌اس باکیفیت خریداری کرد.

قبل از خرید به چه چیزهایی توجه کنم؟

حتماً شما هم موافقید که خرید کردن همیشه سخت است. چراکه ممکن است پول‌هایی را که با هزار زور و زحمت به دست آوردید؛ در یک چشم به هم زدن، مفت از دست بدهید. به خاطر همین موضوع، ما برای شما لیستی را آماده کردیم تا با استفاده از آن، همه جوانب را در نظر بگیرید تا بتوانید با چشم باز، بهترین پنل پیامکی را بخرید. در ادامه این لیست را می‌خوانید:

محیط کاربری

از آنجایی که قرار است در محیط پنل ارسال پیامک، با مشتریانتان صحبت کنید و برایشان پیامک بفرستید؛ پس خیلی مهم است که بتوانید ارتباط خوبی را با این محیط برقرار کنید. از آن هم مهم‌تر، باید بتوانید خیلی راحت و آسوده از امکانات پنل پیام کوتاه استفاده کنید.

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتماً درخواست کنید تا دموی پنل پیامکی را در اختیارتان بگذارند تا نگاهی به آن بیاندازید.

شما در سایت پیامک سیستم، می‌توانید بطور رایگان ثبت‌نام کنید و تمام امکانات پنل پیامکی را از نزدیک مشاهده کنید.

امکانات پنل پیامکی

بهتر است قبل از دست‌‌ به‌‌ جیب‌ شدن و خرید کردن، این سوال را از خودتان بپرسید که:

کدام پنل پیامکی به درد من می‌خورد؟امکانات یک پنل اس ام اس خوب

پنل‌های ارسال اس‌ام‌اس انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارد. خیلی مهم است که شما با توجه به نیاز و خواسته خودتان پنل پیامکی مناسب کسب‌و‌کار خود را انتخاب کنید؛ مثلاً علی می‌خواهد برای روز مرد به تمام بانوان سرزمینمان پیامک بفرستد تا امسال طی یک حرکت خلاقانه، به جای جوراب برای شوهرانشان بوگیر پا بخرند.

امکان ارسال پیامک بر اساس جنسیت و سن این فرصت را به علی می‌دهد تا کمپین پیامکی خودش را برای روز مرد راه‌اندازی کند؛ پس علی باید دنبال پنلی باشد که این ویژگی خاص را داشته باشد. از آنجایی که نیازها در یک کسب‌وکار ممکن است در طول زمان تغییر کنند، ما این امکان را به مشتری‌هایمان دادیم تا هر به تمام امکانات پنل بطور رایگان دسترسی داشته باشند.

حالا که صحبت از امکانات شد، می‌توانید نگاهی به امکانات پنل‌ پیامک سیستم بیاندازید و آن‌ را با سامانه ارائه شده توسط همکاران دیگر، مقایسه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید و برای اجرای یک کمپین هدفمند، از همین امروز برنامه‌ریزی کنید.

تعرفه اس‌ام‌اس

همیشه یادتان باشد که هیچ تعرفه پایینی بی‌دلیل نیست. بعضی از شرکت‌ها هستند که قیمت‌هایشان حتی از اپراتورها هم کمتر است. لطفاً به این شرکت‌ها اعتماد نکنید. مطمئن باشید که حتماً یک جای امکاناتشان می‌لنگد؛ مثلاً ممکن است دفترچه تلفن‌شان پر از شماره‌های تکراری باشد و برای هر بار ارسال، هزینه اضافه‌ای را بگیرند. حتی ممکن است که پول اس‌ام‌اس‌های ارسال نشده یا همان بلک‌لیست مخابرات را هم به شما پس ندهند.

این را هم در نظر بگیرید که اگر قرار است برای مدت طولانی از یک پنل اس‌ام‌اس استفاده کنید؛ پس بهتر است تا مجموع هزینه‌ها را حساب کنید و به جای تعرفه پایین، دنبال تعرفه مناسب باشید.

سابقه شرکت ارائه‌کننده پنل پیامکی

سابقه فعالیت شرکت‌های ارائه کننده پنل پیامکی و لیست مشتری‌هایی که در حال حاضر دارند، می‌تواند مثل یک سوپاپ اطمینان عمل کند و خیالتان را راحت کند که به احتمال زیاد در آینده هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. شرکت‌هایی که سابقه فعالیت چندانی ندارند ممکن است که تعرفه‌های پایین داشته باشند؛ اما این احتمال را هم در نظر بگیرید که بعد از مدت زمان کوتاهی یکدفعه نیست و نابود شوند و پنل شما، با همه شماره‌هایی که با زحمت زیاد ثبت کرده‌اید ناگهان از دسترس خارج شود.

پشتیبانی سامانه پیامک

در وصف اهمیت و ارزش یک پشتیبانی قوی همین‌قدر برایتان بگویم که شاعر گرانقدر بعد از تست یک پنل پیامکی فاقد پشتیبانی درست و حسابی با نهایت تاثر می‌فرماید که کیمیای سعادت پشتیبانی بود پشتیبانی. 

یادتان می‌آید که در ابتدای مطلب از رستگاری در پنل پیامکی گفتیم؟ مطمئن باشید بدون یک تیم پشتیبانی که مثل شیر هوایتان را داشته باشد؛ هرگز رستگار نمی‌شوید.

فرض کنید همین علی‌آقا بخواهد دقیقاً در روز هوای پاک از اسپری بوگیر جدیدش با اسانس «بوی جوی مولیان» رونمایی کند. همه کارها خوب پیش می‌رود تا اینکه دقیقاً در همان روزی که باید پیامک‌ها را ارسال کند، فایل شماره مشتری‌ها را به خاطر یک اشتباه کوچک به درستی وارد نمی‌کند. به همین دلیل سیستم نمی‌تواند شماره‌ها را بخواند و ارسالی انجام نمی‌شود و همه پیامک‌ها روی دستش می‌ماند. اینجاست که یک تیم پشتیبانی قوی مثل آجیل مشکل‌گشا همه چیز را حل و فصل می‌کند.شعر پشتیبانی

تیم مشکل‌گشا یا همان پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته تیکت‌های شما را بررسی می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن لبخند را روی لب شما می‌آورد تا همه برنامه‌هایتان روی روال باشد.

مراحل ثبت نام پنل پیامکی 

خب تا اینجای کار گفتیم که چه مزیت‌ها و ویژگی‌هایی را باید در هنگام خریدن یک پنل پیامکی در نظر بگیرید. حالا وقتش رسیده تا کم‌کم وارد عمل شویم و ثبت‌نام کنیم. از آنجایی که ثبت‌نام و خرید پنل پیامکی ممکن است در هر شرکتی مراحل متفاوتی را داشته باشد؛ ما از مراحل ثبت نام در پیامک سیستم برای شما می‌گوییم:

مرحله اول: مشاوره

در یک روز سرد پاییزی علی آقا با پیامک سیستم تماس گرفت و از همکاران ما خواست تا برای خریدن یک پنل پیامکی راهنمایی‌اش کنند. همانطوری که احتمالاً خودتان بهتر از ما می‌دانید، مشاوره گرفتن همیشه پیش‌نیاز خرید کردن است و از اوجب واجبات به حساب می‌آید.

هر چقدر هم که شما به صورت آنلاین تحقیق کرده باشید، مطمئناً باز هم دلتان می‌خواهد تا تمام مزایا و امکانات را با گوش‌های خودتان بشنوید تا خیالتان تخت شود. علی هم همین را می‌خواست. می‌خواست که خیالش راحت شود؛ بنابراین با توجه به توضیحاتی که در بالا گفتیم لیست سوالات خودش را آماده کرده بود؛ مثلاً از همکاران پرسید:

  • می‌تونم پنل رو تست کنم؟
  • تعرفه پیامکی‌تون چقدره؟
  • پشتیبانی‌تون به چه شکلیه؟
  • با کدوم شرکت‌ها کار می‌کنین؟ 

بعد از پرسیدن این سوال‌ها و دودوتا چهارتا کردن، وقتش می‌رسد تا تصمیم بگیرید. اگر انتخاب شما هم مثل علی، پیامک سیستم است که برویم سراغ مرحله دوم.

مرحله دوم: ثبت نام در سایت

بعد از اینکه تصمیمتان را گرفتید و به ما افتخار دادید تا در مسیر رشد کسب‌وکارتان کمک حالتان باشیم، در سایت پیامک سیستم ثبت‌نام ‌کنید. وارد سایت که می‌شوید در همان بالا گزینه ثبت‌نام را می‌بینید. کافیست تا در این قسمت نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و آدرس پستی دقیق خود را وارد کنید.ثبت نام در ملی پیامک

احتمالاً تا الان باید توانسته باشید با تحقیقات خودتان و مشاوره‌های همه‌جانبه، پنل مناسب با نیازهای خودتان را انتخاب کنید. بعد از ثبت‌نام، نام کاربری و پسورد، برای شما اس‌ام‌اس می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن وارد پنل پیامکی‌تان شوید.

مرحله سوم: تکمیل اطلاعات

خب مبارک باشد. شما الان یک پنل پیامکی دارید. خدا به اس‌ام‌اس‌هایش برکت بدهد.

ناگفته نماند که به وسیله همین پنل پیامکی به ظاهر ساده، می‌توانید برای کسب‌وکارتان مشتری‌های زیادی را دست و پا کنید. فقط قبل از آن باید اطلاعات حساب کاربری‌تان را تکمیل کنید.

برای اینکار به پنل بروید و از منوی بالا، گزینه ارسال مدارک را کلیک کنید. مدارک خود را آپلود کنید. همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن، مدارک شما را تأیید خواهند کرد. بعد از تکمیل اطلاعات می‌رسیم به قسمت شیرین ماجرا یعنی مرحله چهارم.

مرحله چهارم: تایید اطلاعات و فعال شدن پنل

بعد از تنها 10 دقیقه اطلاعات شما تایید می‌شود و پنل کاربریتان آماده ارسال اس‌ام‌اس است.

 سوال‌هایی که همین الان نوک زبانتان است. 

سوال اول: می‌توانم پنل‌های پیامک سیستم را به اپلیکیشن یا سایتم وصل کنم؟

جواب: بله. با استفاده از ماژول‌‌های حاضر و آماده می‌توانید از سایت خودتان برای مشتری‌ها پیامک بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید؛ مثلاً هر وقت مشتری از شما خرید کرد به صورت خودکار، پیامکی با متن  «از خرید شما متشکریم» برایش ارسال می‌شود.

سوال دوم: اگه پیامک‌ها به بعضی از مشتری‌های من ارسال نشود، بازگشت هزینه وجود دارد؟

جواب: بله، حتماً. اگر بعضی از مشتری‌های شما در لیست سیاه مخابرات باشند، هزینه پیامک‌های بازگشتی عیناً به حساب شما برگردانده می‌شود.

سوال سوم: سامانه پیامک سیستم چند خط عمومی و اختصاصی در اختیار من می‌گذارد؟

ما روی هر پنل به مشتری‌هایمان 7 خط عمومی و 2 خط اختصاصی به صورت رایگان می‌دهیم.

ختم کلام

در این مطلب سعی کردیم تا تمام مواردی را که یک ذهن حواس جمع در هنگام خرید پنل پیامکی در نظر می‌گیرد، مو‌به‌مو به شما بگوییم. بعد از آن نحوه ثبت‌‌نام در سامانه‌ پیامک سیستم را توضیح دادیم تا مرحله به مرحله در جریان کار قرار بگیرید و بتوانید به سادگی یک پنل پیامکی برای تاخت و تاز در بازار رقابتی داشته باشید.

اگر با خواندن تمام موارد بالا هنوز هم سوالی گوشه ذهن شما را غلغلک می‌دهد، با ما در تماس باشید.

اشتراک این مطلب
  • اشتراک در Facebook
  • اشتراک در Twitter
  • اشتراک گذاری در واتس آپ
  • اشتراک در Pinterest
  • اشتراک در LinkedIn
  • اشتراک در Tumblr
  • اشتراک در Vk
  • اشتراک در Reddit
  • اشتراک با ایمیل
https://payamak-system.ir/wp-content/uploads/2020/09/sms-line.jpg 311 745 Payamak System https://payamak-system.ir/wp-content/uploads/2021/04/IMG_20210403_190441-removebg-preview-300x287.png Payamak System2020-09-12 23:03:182022-02-01 09:57:21راهنمای خرید پنل اس‌ام‌اس

آخرین مطالب آموزشی

  • راهنمای خرید پنل اس‌ام‌اس

    این مقاله تقدیم می‌شود به تمام کسانی که به مزایای ارسال اس‌ام‌اس ایمان آورده‌اند و به دنبال این هستند که در اسرع وقت با خرید پنل اس‌ام‌اس کسب‌وکارشان را مسلح کنند. باشد که بعد از خواندن این مطلب رستگار شده و در جنگ پررقابت بازاریابی، حرفی برای گفتن داشته باشند. علی سینایی هم مثل شما […]

  • قرارداد خرید پنل اس‌ام‌اس

    اگر خودکار دستتان است آن را زمین بگذارید و برای چند دقیقه وقتتان را به ما بدهید و مطلب زیر را بخوانید؛ بعد بروید و با خیال راحت قرارداد خرید پنل اس‌ام‌اس را امضا کنید. اگر هم هنوز تصمیم‌تان را نگرفتید و شک دارید که اصلاً پنل ارسال پیامک انبوه به دردتان می‌خورد یا نه؛ […]

  • پنل اس‌ام‌اس چیست؟

    اگر بخواهید در مقیاس‌های بالا و برای افراد زیادی (مثلاً تمام مشتریان فروشگاهتان یا تمام خانم‌های زیر 20 سال تهران و یا هزاران موارد مشابه دیگر) اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید، قطعاً نمی‌توانید یک موبایل دستتان بگیرید و برای همه پیامک بفرستید. مطمئناً باید ابزاری وجود داشته باشد که با کمترین هزینه و در […]

آخرین دیدگاه‌ها

    اینجا تبلیغ کنیداینجا تبلیغ کنید
    قرارداد خرید پنل اس‌ام‌اس
    رفتن به بالا